knyppel

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Millan - 27 februari 2013 19:45

Hej!

 

Länge sedan jag var här, mycket har hänt!

Min värsta höst någonsin.

Sjukdom och nära anhörigs bortgång.

Min fina storebrorbara 44år som lämnat 3 barn (mellan 10mån - 7år) och sambo kvar här i livet.

Mycket kraft och ork har gått åt att bemästra min sorg och hjälpa familjen.

 

Jag har också börjat läsa upp ämnen på komvux och är just nu mitt i en studieledighet på 10 veckor. Jag hoppas på att komma in på högskola i höst och läsa till förskollärare :-)

Byter Volvo mot skola och har sagt upp alla fackliga uppdrag, ett nytt kapitel i mitt liv.

 

Men skapandet slutar jag inte med, bara ett uppehåll och nu ska jag ta det lite lugnare, vill inte bli sjukskriven igen!!!

 

Så mina vänner det är dax för er att hålla koll på "Knyppel bloggen"igen för jag kommer så smått att uppdatera, välkomna <3

 

 

Presentation


Hej och välkommen till min vardag :-)
Här ser du vad jag har på gång!
Vill du se vad jag har gjort och kanske köpa något är du välkommen att besöka min hemsida och Shopp: www.millanshemmagjorda.com


Väder Skövde

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Bloggar

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards